Senki sem érti mi történik pontosan az irigyelt emberek fejében...

A politikában sokszor színdarabok játszódnak le... Néha szűzmáriát, néha pedig egy kurvát játszol... vagy éppen a te farkaddal játszanak egy csalános közepén...

Mérleget vetek 5 év politikából.

+ Nyertem egy nagyon jó barátot Sz.K-t, lett két cégem és sok kapcsolatom, tapasztalt lettem és profi

- Elvesztettem életem szerelmét K. É.-t, már hányok a politikától, elvesztettem az álmaimat és az ideáimat, 

Röviden nulla a jövőképem... Azt se látom, miért érdemes felkelnem. Hogy bízzak benne, h jobb lesz? Csessze meg aki ezt mondja!!!  Ez kibaszott politika.

Legyünk már öszinték! Itt nem arról van szó, h ki csinálja jobban, hanem hogy ki adja el jobban a pártja brandjét és ki képes a másik pártot jobban lejáratni. Nyer a Fidesz. Hát muszáj lesz a 8 éve éhes szájakat kiszolgálnia. Jövője, csak időlegesen azoknak van, akik ott vannak a fazéknál... és ez sosem változik meg.

Csak emberek, már mi ne vesszünk össze. A politika ne játszadozzon velünk. Mi dolgozunk, tanulunk, földet művelünk, vállalkozunk, vagy éppen blogolunk...

 

Szerző: Rosszabbik  2010.02.27. 16:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszabbik.blog.hu/api/trackback/id/tr791795098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása